top of page

Rondvaarten groep

Openbaar·62 leden

Iemand ervaring met online gaming sites in NL?

Hoi forumleden, ik zit midden in de voorbereiding voor mijn verhuizing naar Nederland. Ik ga daar een tijdje wonen en omdat ik vaak ’s avonds wat online games speel om te relaxen, ben ik alvast wat aan het rondkijken wat daar betrouwbaar is. Tijdens mijn zoektocht kwam ik https://nl.locowin.net/ tegen, maar ik weet totaal niet of het in Nederland goed werkt of dat het gewoon een random site is die toevallig verschijnt in Google. Ik wil vooral geen tijd verspillen aan dingen die uiteindelijk niet toegankelijk zijn of slecht werken. Zijn er mensen die in Nederland wonen of gewoond hebben en hier iets over kunnen zeggen? En zijn er bepaalde dingen waar ik op moet letten als ik vanuit Nederland speel? Alle advies is welkom.

21 weergaven
timi cpeksi
timi cpeksi
gisteren

Hoi iedereen, een kennis stuurde me deze promotiepagina met de woorden “dit is niet zo vaag als andere”. Dat maakte me nieuwsgierig. Tijdens het lezen kwam Fano Bet welcome bonus precies op het juiste moment voorbij. Ik besloot het te proberen en alles liep soepel, zonder dat ik constant werd gepusht. Ik kon zelf bepalen hoe ik speelde en dat gaf rust. Na afloop was ik gewoon tevreden, wat zeldzaam is bij bonussen.

News

Rederij Waterpoort – Kloosterschip Elia 2 vzw biedt rondvaarten van 2,5 tot 8 uur, met de mogelijkheid tot overnachting, in de regio Dinteloord, Benedensas, Steenbergen, Willemstad, Rotterdam, Dordrecht en Antwerpen.Wij verzorgen dinercruises, bierproeverijen, groepsarrangementen tot 700 personen en culturele/culinaire evenementen.Onze brouwerij produceert het ambachtelijke Hét Klooster Bier (Blond, Tripel, Quadrupel, Profound, Quintus).Proeverijen vinden plaats aan boord van het Kloosterschip Elia 2.Reserveren kan via 0642182611 of E2vzw@mail.com.

ADRES 

Sasdijk 18

4671RN Dinteloord

Directe lijn, reserveringen

tel.: 0031 6 42 18 26 11

Stel hier uw vraag 

Bedankt voor uw interesse in ons bedrijf

© 2023 by HARMONY. Proudly created with Wix.com

bottom of page