top of page

Rondvaarten groep

Openbaar·62 leden

Oriëntatie op investeringsopties in Noord-Cyprus

Dag iedereen, ik ben me aan het verdiepen in projecten op Noord-Cyprus omdat ik merk dat het aanbod varieert van moderne nieuwbouw tot bestaande woningen en ik zoek een manier om te bepalen wat geschikt is als investering. Tijdens het bekijken van verschillende regio’s zag ik dat factoren zoals ligging en bouwfase behoorlijk uiteenlopen en dat maakt het lastig om alles goed in te schatten. Ik wil vooral begrijpen welke stappen buitenlandse kopers moeten volgen want ik wil niet dat ik belangrijke punten over het hoofd zie. Heeft iemand ervaring met het verkrijgen van duidelijkheid zonder eindeloos rond te zoeken.

27 weergaven
Oscar Watson
Oscar Watson
13 uur geleden

nice

News

Rederij Waterpoort – Kloosterschip Elia 2 vzw biedt rondvaarten van 2,5 tot 8 uur, met de mogelijkheid tot overnachting, in de regio Dinteloord, Benedensas, Steenbergen, Willemstad, Rotterdam, Dordrecht en Antwerpen.Wij verzorgen dinercruises, bierproeverijen, groepsarrangementen tot 700 personen en culturele/culinaire evenementen.Onze brouwerij produceert het ambachtelijke Hét Klooster Bier (Blond, Tripel, Quadrupel, Profound, Quintus).Proeverijen vinden plaats aan boord van het Kloosterschip Elia 2.Reserveren kan via 0642182611 of E2vzw@mail.com.

ADRES 

Sasdijk 18

4671RN Dinteloord

Directe lijn, reserveringen

tel.: 0031 6 42 18 26 11

Stel hier uw vraag 

Bedankt voor uw interesse in ons bedrijf

© 2023 by HARMONY. Proudly created with Wix.com

bottom of page